Nok en dag i Ditte sitt liv

GOD JUL

Julekort 2010

Så var det sannelig meg jul igjen! Gjett om jeg gleder meg til å åpne pakke-pakker igjen…men det blir ei litt trist jul også… for dette er første julefeiringa uten bestevenninna mi Niña:-(…

Selv har jeg startet juleferien for over én måned siden:-) – residerer for tida hos «bestemor» og der har jeg det bra skal jeg si dere; folk rundt meg hele tida, knekkebrød til frokost, tur på Tjuin nesten hver dag hvor jeg får rase rundt med andre likesinnede, frisbee-leking på jordene +++….så matmor har noe å leve opp til når hun kommer nedover til jul. Håper bare jeg klarer å styre meg når jeg treffer henne igjen etter halvannen måned uten morsan-kos…mulig det går iallefall én øreflipp….men pyttsan!

Sender en spesiell julehilsen til bestevenninna mi Niña:-) – savner deg veldig her på Malm…men jeg vet at du har det kjempebra hos oppdretter Gro:-). Det kommer noe i posten til deg etterhvert….

Kos dere i jula alle sammen!

TJOHEI FRA DITTE

12/12/2010 - Posted by | Uncategorized

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

